Informácie o výmene, vrátení alebo reklamácii tovaru

Neustále sa snažíme zabezpečovať najlepšie ceny s najlepším servisom. Aby sme mohli bezproblémovo vyriešiť výmenu, vrátenie alebo reklamáciu, potrebujeme aj tvoju pomoc ...

Postup pri vrátení alebo výmene tovaru
Máš právo do 14 dní tovar vrátiť alebo vymeniť za iný. Táto doba vždy začína dňom prevzatia tovaru kupujúcim. Čo k tomu od teba potrebujeme:

  • Vyplň "Formulár pre vrátenie, výmenu alebo reklamáciu tovaru" a uveď dôvod výmeny alebo vrátenia tovaru. 
  • Vlož vyplnený formulár spolu s originálnou faktúrou do zásielky s tovarom.
  • Balík pošli poštou na VLASTNÉ NÁKLADY na našu adresu ( tovar nesmie byť zaslaný na dobierku, v takomto prípade nebude prevzatý).
  • Hneď ako tovar od teba dostaneme, pošleme ti nový tovar. Pri vrátení tovaru pošleme peniaze na tvoj účet.

Náklady na výmenu tovaru
Vymenený tovar ti bude odoslaný na tvoju adresu za cenu poštovného pre SR vo výške 3,95 €.


Nie je možná výmena
Tovar s potlačou alebo použitý tovar nie je možné vrátiť alebo vymeniť. 

Reklamácia
V prípade, že nastane málo pravdepodobná situácia, že nejaký produkt nespĺňa tvoje kvalitatívne požiadavky, musíme najskôr posúdiť, či je možné v danom prípade tovar reklamovať.
Pošli nám detailné fotky problémovej časti s presným popisom vady na shop@keepersport.sk. Zároveň nám pošli aj kópiu faktúry, aby sme mali k dispozícii potrebné údaje. Následne ťa budeme kontaktovať a riešiť reklamáciu. 

Pri posielaní tovaru na reklamáciu je potrebné vyplniť "Formulár pre vrátenie, výmenu alebo reklamáciu tovaru" a poslať ho spolu s faktúrou na našu adresu.

 

Adresa na vrátenie, výmenu tovaru alebo reklamáciu:

KEEPERsport
Peter Paluch
Krížna 8
94907 Nitra 7 - Janíkovce, Slovenská republika

Tel.: +421 (0)37 65 31 087

Mob.: 0948 469 326

E-mail: shop@keepersport.sk